Portfolio - Panu Horsmalahti

Olen toteuttanut useita ohjelmistoprojekteja ja pelejä. Olen suunnitellut ja ohjelmoinut pelit eri alustoille ja eri ohjelmointikielillä. Lue projekteista lisää alta.

Switch to English.

Yhteystiedot:

Television show tracking website



Sivuston avulla voi pitää kirjaa katsotuista televisiojaksoista. Näkymät päivittyvät dynaamisesti JQueryn avulla.

Skannaa Lasku Android app





Android app jolla voi skannata paperisia laskuja. Laskun tiedot voidaan lähettää eteenpäin tietokoneelle Bluetoothilla tai sähköpostilla.

StuntMoto


Toteutin moottoripyöräteeman StuntMoto-pelin Blitz3D-pelimoottorilla. Tukee mm. useiden pelaajien verkkopeliä TCP/IP-protokollan yli, useita kenttiä ja pyöriä. Pyörällä voi tehdä monia eri temppuja.

Lataa: Windows

Spacebuilders


Ohjelmoin toisen henkilön kanssa Spacebuilders nimisen pelin, jossa rakennetaan avaruusaluksia osista, määritellään alukseen liikkuminen ja ampuminen, ja sitten taistellaan tekoälyä vastaan. Tehty BlitzMax-ohjelmointikielellä.

OpenGL-library



OpenGL-kirjasto C++ ja BlitzMax kielille. Tukee malleja, kameroita, animaatioita, partikkeleita ja shadereita.


Myth of Guera Online


MMORPG jonka asiakasohjelmiston ja palvelinpuolen ohjelmoin kokonaan vuonna 2004, tehty Blitz3D:lla. Tuki satoja pelaajia, vihollisia, myös admin tuki. Peliin tehtiin lisäksi editorit kenttien ja tavaroiden luomiseen.



Blitzmax GUI library



Käyttöliittymäkirjasto BlitzMaxille, joka tukee useita skinejä. Käyttää siis vain kuvanpiirtokomentoja käyttöliittymän piirtämiseen.


PC Demo



Kuvankaappaus moniosaisesta Windows demosta.


Muita projekteja mm.: